חדוה ב-ו' אחת
חדוה זמיר
חדוה - מנהלת קשרי לקוחות לאנץ טיים

מנהלת קשרי הלקוחות של לאנץ טיים

קול ישראל השעה 4 והרי הישנות

השבוע סידרתי את שולחן העבודה שלי, באמת הגיע הזמן. בעודי נוברת בבלאגן נתקלתי בטיוטה של הפוסט הקודם וראיתי על הדף הערה בכתב יד מוקפת בעיגול אדום: ״ לא לשכוח להזכיר את אירוע גבעתיים!!!״ נו, כמובן ששכחתי. כבר ציינתי כמה אני אוהבת קלישאות, אז מוטב מאוחר מאף פעם לא, או משהו כזה.

רכבת הירקות של לאנץ טיים

המטרה העיקרית של האירוע היה להפגיש את ההורים והילדים, בדגש על ההורים והילדים החדשים בצהרונים, עם התפריטים הבריאים והמזינים מהם יהנו בשנה הקרובה בגנים ובבתי הספר בגבעתיים. ברוח ה׳קשה אבל הוגן׳ הלכנו על הקצת קשה אבל טעים לאללה..׳ והעמדנו דוכן מרהיב ועליו מבחר עשיר, טעים וריחני של מנות ותבשילים, המיצגות את הגישה הבריאה שלנו.

ההורים הנדהמים שציפו לפגוש את המנות הבשריות המוכרות, ובראשן השניצל האהוב על כולם, פגשו מדגם מייצג של מנות טעימות, בריאות ומזינות, דלות נתרן ושומן ומשולבות בפחמימות מלאות. תחת הכותרת ׳יום שני ללא בשר׳, היוזמה הברוכה שמקדמת אשת התקשורת מיקי חיימוביץ׳, ושאנחנו היינו מהראשונים לאמץ, הדגמנו להורים ולילדים כמובן, שאפשר גם ללא בשר, ושיש מנות מדהימות על בסיס ירקות וקטניות.

איזה כיף היה לראות את ההורים הסקפטים במקצת נהנים ממנות קטניות כמו תבשיל שעועית לבנה, נזיד עדשים ומקציצות הבורגול עם ירקות. עוד יותר כיף היה לראות את הילדים אוכלים בהנאה ועוד מבקשים בביישנות ״אמא אני רוצה עוד״.

לאורך הערב כולו התנהלו במתחם האירוח שיחות ספונטניות עם הורים וילדים ותזונאים וקודקודים מהעיריה ומפעילי הצהרונים. ההורים והילדים בילו זמן רב בדוכן האוכל ובפינת ההסבה שלנו, טעמו והתרשמו, שאלו שאלות והעלו בקשות.

כהרגלי אני רואה את חלקת אלוהים הקטנה שלי והיה מגניב לפגוש את התגובות המפרגנות לרכבת הירקות שקישטה את הדוכן שלנו (אני הכנתי). רכבת מפוסלת משלל ירקות טריים, וכולה צבעים ובריאות ושימחת חיים. זהירות ספוילר! זו היתה דגימה ראשונית למיזם חדש של לאנץ׳ טיים, הכשרת צוותי הצהרונים לעיצוב מנות ירקות ופירות בצורה יצירתית ותוססת, כזו שתקסום לילדים ותעודד אותם לאכול מהם.
אבל זה כבר לפוסט אחר.

ואנקדוטה קטנה, אירוע הטעימות התקיים בסוף גל האובך הקודם שפקד אותנו. הסקפטים שביננו הנידו בראשם וציקצקו בלשונם ״איזה בעסה לעירית גבעתיים, אף אחד לא יגיע לאירוע ובטח שלא עם הילדים.. ״. כמה טעינו, היתה היענות מטורפת והקומה התחתונה של תיאטרון גבעתיים היתה מפוצצת במשתתפים, הורים וילדים. זה רק ממחיש לנו כמה הנושא חשוב לכולם ובפרט להורים האכפתיים והמעורבים, שצמאים לשמוע וגם להשמיע. ובשביל זה כולנו כאן, לא?

יש לה משרד חדש, קטן כזה, חמוד, היא עדיין לא פגשה אותו, כל היום בתנועה, אבל היא אופטימית. הבנתם את הרעיון, מהאנשים האלה שלוקחים את העבודה ללב ומביאים את הלב לעבודה.

זאת חדוה, חדוה, ב-ו׳ אחת, לא במלעיל, במלרע…

נעים מאד


רוצים עוד כתבות שלנו?


פוסטים אחרונים של חדוה

מטה החברה: היובלים 11, הוד השרון
מרכז המבקרים: הענבר 6, אזה"ת ברקן
שרות לקוחות: 09-7690600

דברו איתנו

דילוג לתוכן