רק בריאות!
טיפים והגיגים
משקולות, פירות וירקות

מכתב מאסתר גונן – דיאטנית קלינית

21.6.2016

 

חדוה זמיר

מנהלת קשרי לקוחות

לאנץ' טיים

 

חדוה שלום,

רוצה להודות על שנענית לבקשתי לסייר במפעל ההזנה לאנץ' טיים בשבוע שעבר.

כדיאטנית וכמפקחת מטבחים בעבר במשרד הבריאות, כמו גם מלמדת ומרצה באקדמיה, בין היתר בקורסים תזונה בתעשייה, תורת המזון וכללי הכנת מזון, חשוב לי להכיר את תעשיית המזון על כל גווניה.

המפעל על כל אגפיו מרשים ומסודר. החל מאזור חומרי הגלם, המחסנים, המקררים, המקפיאים, אזורי הבישול וההכנה, החלוקה למנות, האריזה, המשלוח ואזור קבלת הצידניות לאחר ששבו ריקות.

צפיתי באופן אחסון חומרי הגלם, ראיתי את משלוחי התוצרת הטריה (פירות, ירקות) המגיעה מדי יום, תנאי האחסון הנאותים. הגעתי ב"שעות הלחץ" כל יום מוגשות לילדים ארוחות שבושלו באותו יום, על אף סדר הזמנים הנוקשה ומספר המנות (עשרות אלפים). במשטחי העבודה ניכרת הקפדה על סביבת עבודה נקייה.

גם לאופן אריזת הארוחות והפצתן לגנים, לבתי הספר, לצהרונים אין פשרות. הכלים בהם נארז המזון החם, משם לצידניות שלאחר שהן מלאות על פי התפריטים של כל צהרון, מנוילנות ורק במקום היעד ניתן יהיה לסיר הציפוי ולפתוח הצידנית, דבר המונע פתיחה של הצידנית במהלך השינוע ליעד, על מנת לשמור על בטיחות והגיינה של המזון.

שמחתי להיפגש עם אנשי מקצוע של לאנץ' טיים לא מהתחום הקולינרי, אלא גם דיאטניות יועצות, מנוסות ומקצועיות.

התרשמתי מהשקיפות והנכונות לפתוח בפני כל דלת, לענות על כל שאלה ונאמר לי שהמקום פתוח בפני כל מי שמעונין לראות, להתרשם ולשאול שאלות.

שמחתי לראות שגם בתחום הסעדת הילדים נעשים שיפורים תזונתיים וישנה הבנה באשר לחשיבות ארוחת הצהריים.

 

בברכה,
אסתר גונן, דיאטנית קלינית

מטה החברה: היובלים 11, הוד השרון
מרכז המבקרים: הענבר 6, אזה"ת ברקן
שרות לקוחות: 09-7690600

דברו איתנו

דילוג לתוכן