מקיאטו חזק
אלי מלכה
אלי מלכה

להיות ראשון זה מחייב

תחקיר האוכל בצהרונים | חדשות ערוץ 2

כתבת תחקיר ששידר ערוץ 2 האירה את הפינות היותר מדאיגות של הזנת ילדי הצהרונים בארץ. למי שלא צפה, בתחקיר בוצעו מספר ביקורות פתע בצהרונים שונים ברחבי הארץ. מספר מנות נדגמו ונלקחו לבדיקות מעבדה בלתי תלויה, הממצאים מדהימים. בעיקר שימוש בבשר מעובד, עודף מלח, תנאי ייצור והובלה לא נאותים, חוסר התאמה בין ההצהרה על התכולה לבין כמות המרכיבים בפועל, כל זאת בניגוד להנחיות משרד הבריאות.

לראות ולשפשף את העיניים.

כמה חלבון במנת ילדים
כמה נתרן במנת ילדים

ובתוך התחקיר הקודר הזה נמצאה לה נקודת אור אחת. על פי המלצות משרד הבריאות מנה בשרית של 100 גרם צריכה לכלול 24-29 מ״ג חלבון. בבדיקה נמצאה לאנץ׳ טיים במקום הראשון, עם 30 מ״ג חלבון למנות הבשריות שניצל חזה עוף וקציצות עוף. על פי המלצות משרד הבריאות כמות הנתרן המומלצת ל 100 גרם מנה בשרית – עד 400 מ״ג. אצל לאנצ׳ טיים – 361 מ״ג. על פי המלצות משרד הבריאות כמות הנתרן המומלצת ל100 גרם מנה צמחונית – עד 400 מ״ג. לאנצ׳ טיים -361 מ״ג. ערוץ 2 אישר את כל מה שאנחנו עמלים עליו כל בוקר מחדש. לאנץ׳ טיים – אוכל בריא שילדים אוהבים!

מנה של בשר עם אורז ושעועית

זהו, טפחנו לעצמנו קצת על השכם, בכל זאת קצת נחת. אבל להיות ראשון זה מחייב. אנחנו לא מתכוננים לעצור כאן. כבר הבוקר השכמנו קום לעשות יותר טוב, יותר בריא ויותר טעים. אנחנו מתחייבים לא רק להמשיך לחתור למצוינות ולהשתפר בלי הפסקה, כי אם גם להילחם ולקדם את נושא התזונה הבריאה של כל הילדים בכל הארץ. הן בצהרונים והן בבית.

גם הכתבה הזו מוכיחה שאתם בידיים טובות. האוכל טרי, טעים, בריא ומזין. ארוחות חמות וטריות המיוצרות מידי יום ביומו. ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא אבקת מרק. כל מרכיבי המזון, התבלינים וחומרי הגלם השונים נבחרים בקפידה ומסופקים בידי החברות המובילות במשק.

אצלנו לא תמצאו בשר מעובד! המנות היומיות מיוצרות בסטריליות מירבית ונארזות מיד עם סיום הכנתן במכלי מזון ייעודיים. הארוחות מובלות בצידניות מיוחדות המבטיחות שהילדים יקבלו את המנה שלהם חמה, טרייה ובטעם של בית. לאנץ׳ טיים מפעילה את המטבחים המתקדמים בארץ. המטבחים נמצאים תחת פיקוח משרד הבריאות ופועלים על פי תווי תקן, ISO 9001-2008 HACCP ועם תעודת הכשר של הרבנות האיזורית.

אתם מוזמנים לסייר אצלנו במרכז המבקרים, בפס הייצור המתקדם מסוגו בארץ. להתרשם מן המטבחים החדשניים ולהכיר את תהליכי העבודה מקרוב.

לפרטים ולתיאום צרו עמנו קשר

 

לנוחותכם הנה קישור לכתבת התחקיר של לי אברמוביץ, באתר רשת:
"בשר מעובד, הרבה מלח: האוכל בצהרונים"

איירון מן, ישרא מן, אוטוטו סופרמן, רץ, רץ, רץ, כל הזמן בתנועה, ככה בספורט, ככה בחיים, ככה בעסקים.

אבא, ספורטאי וקולינר. איש ברזל עם לב של צמר גפן מתוק. אוהב ילדים, אוהב אוכל טוב, אוהב ספורט, ובעיקר, אוהב לשלב בין כל הדברים שהוא אוהב.
שם, בריצות הארוכות, ברגעים הצלולים האלה כשיש לך זמן לחשוב ולחשוב ולחשוב, שם נולדה ה׳האפי פוד׳, הרוח של לאנצ׳ טיים, תפיסה של אופטימיות ושל שמחת חיים, תפיסה שאומרת שעובדים שמחים עושים מטבח שמח, ומטבח שמח עושה אוכל שמח, ואוכל שמח עושה ילדים שמחים. פשוט.
זה אלי וזו לאנצ׳טיים.
נעים מאד…


רוצים עוד כתבות שלנו?

פוסטים אחרונים של אלי

מטה החברה: היובלים 11, הוד השרון
מרכז המבקרים: הענבר 6, אזה"ת ברקן
שרות לקוחות: 09-7690600

דברו איתנו

דילוג לתוכן