חדוה ב-ו' אחת
חדוה זמיר
חדוה - מנהלת קשרי לקוחות לאנץ טיים

מנהלת קשרי הלקוחות של לאנץ טיים

מהפיכה עם אמא ואבא

עם השנים למדתי שיש דברים שלא משתנים לעולם, קחו למשל את ההורים, ההורים אוהבים את הילדים שלהם ודואגים להם, הם יעשו הכל בשבילם, כך זה היה פעם וכך זה יהיה תמיד. ובכל זאת, ההורים של היום קצת שונים. הם מודעים יותר ומעורבים הרבה יותר. הם ספקנים, ומאמינים פחות. קשה לנו לרכוש את אמונם ואת השקט הנפשי שלהם.

משפחה מכינה סלט

אני מאמינה גדולה בקלישאות, וגם זה כנראה לא ישתנה לעולם. ״תן לו דג והשבעת אותו ליום אחד.. תן לו חכה והשבעת אותו לכל החיים״. האמירה הזו תקפה לטעמי גם בנושא התזונה הבריאה של הילדים שלנו. אני מאמינה שאם ניתן לילדים ארוחה בריאה אחת ביום, הם יאכלו ארוחה בריאה אחת ביום, אבל אם ניתן להם חינוך לתזונה נכונה, הם יאכלו בריא כל החיים!

בריאות היא לא מאורע חד פעמי, בריאות היא סגנון חיים. כדי לפתח סגנון חיים בריא נדרש תהליך חינוכי עמוק ומקיף ולא מעט סבלנות. צריך לגעת בילדים הן במסגרות החינוך והן בבית. לשם כך צריכים לחבור ביחד 3 שותפים: מערכת החינוך – הארגונים והצהרונים, חברות הקייטרינג ויצרני המזון וכמובן ההורים, כי בלעדיהם אי אפשר.

כי מה שהילדים סופגים בבית חשוב הרבה יותר ממה מכמה שעות בגן, בבית הספר ובצהרון. כי אין שום ערך לארוחת צהריים בריאה ומזינה, לא מעובדת, לא מטוגנת, מופחתת נתרן וסוכר, אם שניה אחרי שיוצאים מהצהרון דוחפים לילדים חטיפים, ממתקים, משקאות קלים ושניצלים תעשיתיים.

אנחנו צריכים לשנות את האווירה, לרתום את ההורים אלינו ולעבור לשיח מקרב ומשתף. צריך לפעול מולם בשקיפות מלאה, להרוות את צמאונם למידע, לשמוע אותם, להקשיב להם, להתיעץ איתם. רק כך נבנה את האמון שלהם בנו בחזרה. אם נקשיב להם הם יקשיבו לנו, ישתפו איתנו פעולה ויאמצו את מהפיכת התזונה הבריאה אליהם, הביתה.

לכן בחלקת אלוהים הקטנה שלנו, החלטנו לחזק את הקשר עם ההורים. אנחנו מקשיבים להם בקבוצות המיקוד, אנחנו פוגשים אותם במרכז המבקרים, אנחנו נענים להם במוקד שירות הלקוחות, ומנהלים עמם דיאלוג באתר, במגזין, בניוזלטר, בפייסבוק ובפורומים השונים.

אז בואו נדבר איתם וננצח את המהפיכה הזו ביחד,
אתם, אנחנו וההורים

יש לה משרד חדש, קטן כזה, חמוד, היא עדיין לא פגשה אותו, כל היום בתנועה, אבל היא אופטימית. הבנתם את הרעיון, מהאנשים האלה שלוקחים את העבודה ללב ומביאים את הלב לעבודה.

זאת חדוה, חדוה, ב-ו׳ אחת, לא במלעיל, במלרע…

נעים מאד


רוצים עוד כתבות שלנו?


פוסטים אחרונים של חדוה

מטה החברה: היובלים 11, הוד השרון
מרכז המבקרים: הענבר 6, אזה"ת ברקן
שרות לקוחות: 09-7690600

דברו איתנו

דילוג לתוכן