אחת הבעיות הכי מוכרות אצל הורים לילדים קטנים היא אוכל מחוץ לבית. כשאנחנו יוצאים לחופשה, הולכים לחברים, נוסעים לבני משפחה או פשוט יוצאים לטיול, אנחנו מגלים ששאלת ה"מה בא לי לאכול" חוזרת על עצמה שוב ושוב ואנחנו נכנסים למלכודות שונות.

yealdrorcircle35יעל דרור
יום ראשון, 31 מרץ 2014, 19:03

במקרים רבים אנחנו מעדיפים להיכנס למסעדת המזון המהיר הקרובה ביותר או לקנות לילדים חטיפים לדרך כדי לוודא שהם אוכלים משהו, אבל מוצרים רווי שומן וחטיפים עתירי מלח וסוכרים אינם תזונה בריאה. קבלו כמה טיפים לאכילה בריאה עם ילדים מחוץ לבית.

מכינים מראש ירקות ופירות חתוכים:

כולנו יודעים שילדים אוהבים חטיפים וממתקים ונסיעות ארוכות ואפילו קצרות מחוץ לבית, בדרך לאטרקציה או לחברים, היא הזדמנות לנשנש חטיף. במקום החטיף המלוח או המתוק אפשר לחתוך ירקות ופירות ולהגיש לילד קופסה מהודרת עמוסה בהם. אחרי פעם או פעמיים בהן יעשה לכם פרצוף, המצב ישתנה והוא יתחיל לנשנש את כל הויטמינים והמינרלים החשובים האלו.

בוחרים במסעדות הנכונות:

אם אנחנו יוצאים עם הילדים למסעדה, כדאי לעשות חמש דקות של תחקיר מוקדם. היום אפשר למצוא באינטרנט ובאפליקציות הטלפון הנייד את כל המסעדות בארץ, בחיפוש מהיר מאד ואפילו לקרוא את התפריטים שלהן. חיפוש קצר יגלה לכם איפה נמצאות מסעדות המגישות אוכל בריא ותוכלו לבחור באופציה הזו במקום לברוח ישר למזללה הקרובה.

מזמינים סלט משפחתי בכל ארוחה:

ילדים לא יזמינו ירקות כמנה במסעדה, ולכן מומלץ בכל פעם שאתם יוצאים לארוחה בחוץ להזמין סלט אחד גדול לכל המשפחה שיוצב באמצע השולחן וישמש את כולכם. אתם תשמשו דוגמה לילדים והם יאכלו קצת ירקות ליד ההמבורגר, הפיצה וכל שאר המאכלים האהובים.

מציידים את הילדים בבקבוקי מים:

שתייה היא חלק מתזונה בריאה ובקיץ בעיקר חשוב להשריש שגרת שתייה בריאה וקריטית. בכל פעם שאתם יוצאים מהבית קחו אתכם בקבוק שתייה אישי לכל ילד, הילד יהיה אחראי